شرایط استفاده از خدمات

 
متن حاضر دربرگیرنده‌ی شرایطی است که شما با مشاهده یا استفاده از محتوا، ابزارها، و سرویس‌های هایپر اکسپو، ‏در جایگاه یک کاربر عادی یا یک کاربر عضوشده، می‌پذیرید. این توافق‌نامه رابطه‌ی میان ما، عرضه‌کننده‌ی ‏خدمات نمایشگاه مجازی، و شما، کاربر گرامی را شفاف‌تر می‌کند و با بروز اختلاف میان ما و شما، برای داوری ‏در مراجع قانونی حل اختلاف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد‎.‎

حقوق معنوی
ما از اسامی هایپر اکسپو، بازار کسب وکار ایران، ‏Hyper Expo،‎ ‎و دیگر ترکیب‌های این کلمات استفاده ‏می‌کنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایده‌های به‌کارگیری شده، محصول، سرویس و ‏محتوای منتشرشده به هر شکل در وب‎ ‎‏‌سایت‎ Hyperexpo.irو تحت هر زیردامنه‌ی آن برای شرکت فن آوازه ‏گستران ویرا (با مسئولیت محدود) محفوظ است و استفاده و بهره‌برداری از آن به هر شکل، برای پروژه‌ها و امور ‏شخصی، تجاری و یا عام‌المنفعه، بدون مجوز کتبی از هایپر اکسپو غیرمجاز است. رابط‌های گرافیکی، طراحی و ‏تصویرسازی‌ها، اطلاعات و داده‌ها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشده‌ی هایپر اکسپو از ‏مصادیق محتوای منتشرشده هستند‎.‎

قوانین جمهوری اسلامی ایران
شرکت فن آوازه گستران ویرا در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت ‏می‌کند، در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا محافظت از آن ‏به‌کمک خدمات هایپر اکسپو به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافق‌نامه است. ما محتوای مجرمانه ‏و فیلتر شده را در هایپر اکسپو نمی‌پذیریم و به ‌محض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر ‏جلوگیری خواهیم کرد، در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد‎. 
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، ‏همکاری و حمایت از گروه‌های تروریستی و تجزیه ‌طلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین ‏جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در هایپر اکسپو خواهد شد‎.‎


حقوق مولف‎ (Copyright) ‎و سایر قوانین نافذ بین‌المللی
شما با استفاده از هایپر اکسپو می‌پذیرید که قوانین ایران و عرف بین‌المللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر ‏مورد یا منطقه مشمول خدمات هایپر اکسپو را رعایت می‌کنید و هیچ‌گونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد ‏هرگونه مسوولیت برای هایپر اکسپو شود، انجام نمی‌دهید، و با وقوع این امر، تمامی مسوولیت‌های قانونی مرتبط را ‏به‌عهده می‌گیرید‎. 
هایپر اکسپو این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان به صلاح‌دید و تشخیص خود و براساس ‏درخواست‌ها، شکایت‌ها و گزارش‌های وارده از سوی سازمان‌ها و نهادهای نافذ اینترنت و نهادها و اشخاص ‏ذی‌صلاح، نسبت به ارایه اطلاعات استفاده‌کننده از آی‌ پی یا زیرساخت، و یا توقف عرضه‌ی خدمات به کاربر ‏اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد‎.‎


اطلاعات محرمانه
شما با عضویت در هایپر اکسپو و با ایجاد صفحه شخصی کسب و کار خود، ایجاد غرفه مجازی و یا ایجاد ‏ترافیک بر روی ساختار و پلتفرم هایپر اکسپو، این اجازه را می دهید که هایپر اکسپو تمامی درخواست های ارسالی ‏کاربران یا مخاطبان شما را دریافت، بررسی و تحلیل کند. آمار و گزارش های به دست آمده از مجموعه ی این ‏عملیات ها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به پنل های کاربری مانند ‏اطلاعات تماس و مشخصات پنل کاربری نزد هایپر اکسپو محرمانه قلمداد می شود و به هیچ ‌وجه در اختیار هیچ ‏شرکت یا نهاد ایرانی یا بین‌المللی قرار نخواهد گرفت‎.‎‏ ولی این اطلاعات بین کاربران عضو و با تعاملاتی که با ‏یکدیگر انجام می دهند قابل اشتراک گذاری می باشد.‏

اطلاعات غيرمحرمانه
هایپر اکسپو اجازه دارد اطلاعات و ترافیک عبور یافته از پلتفرم خود را پردازش کند و از به ‌شکل تحلیلی برای ‏استفاده در راستای بهبود سرویس‌دهی، توسعه خدمات یا سایر موارد مورد نیاز استفاده و به هنگام نیاز، گزارش ‏هایی را نیز منتشر کند. این اطلاعات با در نظر گرفتن محرمانگی اطلاعات مورد استفاده قرار خواهد گرفت‎. 
توجه‎: ‎حکم قضایی یا اداری، دستور یا فرمان قانونی در محدوده‌ی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و یا هریک ‏از نقاطی که هایپر اکسپو در آن دارای پاپ ‌سایت و یا سِروِر است، و نیز احکام صادره از مراجع ذی‌صلاح ‏بین‌المللی، حسب ‌مورد می‌تواند بر هریک از مقررات محرمانگی گفته ‌شده و یا گفته ‌نشده اولویت داشته ‌باشد؛ ‏بدین‌معنا که اجرای هریک از آن‌ها را تعلیق و یا متوقف و یا لغو کند‎.‎


حساب کاربری
برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود ‏وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسوولیت آن به‌عهده‌ی شما خواهدبود. اگر یک یا ‏چند مورد از اطلاعات شما تغییر کرد، لازم است در سریع‌ترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و به ‏‏‌روز کنید؛ در هر حال، مسوولیت واردکردن اطلاعات به‌طور صحیح و کامل، و حفاظت از گذرواژه‌ی انتخابی‌تان ‏صرفا به ‌عهده‌ی شما خواهد بود‎.‎

مسوولیت محافظت از رمز عبور
هایپر اکسپو تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند، اما ممکن است کاربران از رمزهای ‏عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگه‌داری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند؛ در این موقعیت با ‏سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است حساب کاربریایجاد شده و امن‌شده در هایپر اکسپو، با اختلالاتی مواجه ‏شود یا مورد سواستفاده قرار بگیرد. در این موقعیت هایپر اکسپو هیچ‌گونه مسوولیتی را قبول نمی‌کند‎. 
هایپر اکسپو به ‌شدت تاکید می‌کند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن به‌شکل مجازی و فیزیکی ‏بپرهیزید‎.‎


ارتباطات دیجیتال
با استفاده از خدمات هایپر اکسپو، شما موافقت می‌کنید ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل سیستمی، ‏اعلان، پشتیبانی به‌شکل پاسخ به «تیکت» و... جایگزین روش‌های سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه ‏حضوری شود‎.‎

عضویت خبرنامه
با ساخت حساب کاربری هایپر اکسپو موافقت می‌کنید ایمیل‌ها و پیامک‌های‎ (SMS) ‎اطلاع ‌رسانی و خبرنامه‌ی ‏هایپر اکسپو برای ‌تان ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارید، می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید، اما ‏در این موقعیت، هایپر اکسپو مسوولیتی در قبال بی ‌اطلاعی شما از پیام‌ هایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر ‏می‌شوند، نخواهد داشت‎.‎

استفاده از خدمات رایگان
اگر از خدمات رایگان هایپر اکسپو استفاده می‌کنید، مشمول پشتیبانی اختصاصی و جبران خسارت اختلال ‏نمی‌شوید. هایپر اکسپودر تغییر قابلیت‌ ها و ویژگی‌های سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن ‏به‌طور کلی، مختار است و رایه‌ی رایگان این خدمات یا تداوم آن‌ها هیچ‌گاه تعهدی برای هایپر اکسپو ایجاد ‏نخواهد کرد‎.‎

نسخه‌ی آزمایشی
آن دسته از خدمات هایپر اکسپوکه در وضعیت «نسخه‌ی آزمایشی» و‎ «Beta» ‎اعلام می‌شوند، در وضعیت ‏پایدار نیستند و نباید از سوی کاربران برای تولید و عرضه‌ی محصول نهایی و اصلی‌‌شان به‌کار گرفته گرفته شوند. ‏هایپر اکسپو این اختیار را دارد که هر زمان در خدمات نسخه‌ی آزمایشی خود تغییر ایجاد کند یا اطلاعات موجود ‏روی این دسته از خدمات را حذف کند. در مورد اخیر، بازگردانی اطلاعات ممکن نخواهد بود‎.‎

کد هدیه
کد هدیه‌ای که هایپر اکسپو برای کاربر صادر می‌کند تنها برای همان کاربر امکان استفاده دارد و فروش یا ‏واگذاری آن به کاربر دیگر ممکن نیست. مبلغ کد هدیه به‌ شکل اعتبار به حساب کاربر برای استفاده از خدمات ‏هایپر اکسپو تخصیص داده می‌شود و قابلیت تسویه‌ی ریالی ندارد. این بدان معناست که در زمان لغو خدمات و ‏درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمی‌شود‎. 
هر کد هدیه‌ای که هایپر اکسپو صادر می‌کند دارای تاریخ انقضای مشخص است و چنان‌ چه کاربر در مدت زمان ‏معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد‎.‎


لغو خدمات
اگر وضعیت مالی حساب کاربری شما بدهکار باشد، برای لغو استفاده از خدمات هایپر اکسپو ابتدا باید هزینه‌ی ‏محاسبه‌شده را پرداخت کنید. برای لغو خدمات لازم است در حساب کاربری‌تان، همه‌ی خدمات را متوقف و ‏اطلاعاتی را که روی هر حساب کاربری دارید، حذف کنید، وگرنه مسوولیت تسویه ‌حساب به‌عهده‌ی شما خواهد ‏بود‎. 
لغو استفاده‌ی شما از یک یا چند سرویس هایپر اکسپو، هم‌زمان به این معنی است که رسما اعلام می‌کنید به ‏اطلاعات روی سرویس‌ها نیازی ندارید‎. 
برای بازگرداندن وجه به حساب بانکی کاربر، لازم است دارنده‌ی حساب کاربری هایپر اکسپو، هم‌ نام با صاحب ‏حساب بانکی باشد که شماره‌ی شبای آن را به ما اعلام می‌کنید‎. 
در حال حاضر امکان حذف یا غیرفعال کردن حساب کاربری وجود ندارد‎.‎


دامنه‌ی خدمات پشتیبانی فنی
کارشناسان پشتیبانی فنی هایپر اکسپو تنها در حوزه‌ی زیرساخت نمایشگاه مجازی و مشکلات مرتبط با محصولات ‏هایپر اکسپو به ارایه پشتیبانی می‌پردازند و مسوولیتی در قبال نصب، نگه ‌داری و رفع اشکال سرویس‌ها و ‏نرم‌افزارهایی که کاربران به کمک زیرساخت هایپر اکسپو راه‌اندازی می‌کنند یا زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهایی که به ‏هر شکل به هایپر اکسپو متصل می‌کنند، ندارند‎.‎

پروانه شخص ثالث
هایپر اکسپو در جایگاه عرضه‌کننده‌ی خدمات زیرساخت، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را به‌ ‏عهده دارد و چنانچه کاربری روی زیرساخت هایپر اکسپو حساب کاربری ایجاد کند یا نرم‌افزاری نصب کند که ‏منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه هایپر اکسپو نخواهد بود؛ ‏با این حال، این حق برای هایپر اکسپو محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اخلال در سرویس‌ها و ‏خدمات ارایه ‌شده از سوی هایپر اکسپو در اثر نصب هرگونه بد افزار، نسبت به‌جبران خسارت و پی‌گرد قانونی ‏اقدام کند‎.‎

امنیت نرم‌ افزارهای شخص ثالث
هایپر اکسپو به‌ عنوان عرضه‌کننده‌ی خدمات نمایشگاه مجازی و ‏B2B، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات ‏خود را برعهده دارد و چنان‌چه کاربری روی زیرساخت هایپر اکسپو حساب کاربری ایجاد کند یا نرم‌ افزاری ‏نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود و یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه هایپر ‏اکسپو نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای هایپر اکسپو محفوظ است که در صورت ایراد هرگونه زیان و یا ‏اخلال در سرویس‌ها و خدمات قابل‌ارائه از سوی هایپر اکسپو در اثر نصب هرگونه بد افزار نسبت به‌ جبران خسارت ‏و پی‌گرد قانونی اقدام کند‎.‎

تهیه نسخه‌ی پشتیبان
شما با استفاده از خدمات هایپر اکسپو موظف به ذخیره اطلاعات از آن دسته از اطلاعاتی می شوید که روی ‏حساب کاربری هایپر اکسپو دارید.‏
هایپر اکسپو مسوولیتی در قبال تهیه ‌ی نسخه ‌ی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، ‏که به ‌دلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده ‌است، ندارد‎. 
به‌عبارت دیگر، ما به ‌شکل پیش ‌فرض در نظر می‌گیریم که کاربران از داده‌ های حساس خود را ذخیره می‌کنند و ‏مسوولیت آن را بر عهده دارند‎.‎


جبران خسارت
با پیش‌آمدن اختلال در بهره ‌برداری شما از هر یک از خدمات هایپر اکسپو، جبران خسارت براساس توافق‎ ‎و به ‏شیوه‎ ‎‏‌ی تخصیص اعتبار به حساب کاربری شما انجام می‌شود و این اعتبار قابلیت تسویه‌ی ریالی ندارد. تخصیص ‏اعتبار به ‌عنوان جبران خسارت تنها برای کاربرانی می باشد که بابت استفاده از خدماتی هزینه ایی را پرداخت کرده ‏و برای استفاده از این امکان لازم است شما نسبت به ارسال نامه ‌ی رسمی یا ثبت «تیکت» در سامانه‌ی پشتیبانی ‏هایپر اکسپو با عنوان «درخواست خدمات اعتباری» حاوی گزارش ‌ها و لاگ‌ های سیستمی نشان‌ دهنده اختلال ‏‏‌های به‌وجود آمده، اقدام کنید‎.‎

مالیات بر ارزش‌افزوده
قیمت نهایی خدمات هایپر اکسپو پس از احتساب مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورت‎ ‎‏‌حساب شما درج می‌شود و با تغییر درصد مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قانون، این تغییر در صورت‎ ‎‏‌حساب ‏کاربران هایپر اکسپو نیز لحاظ خواهد شد‎.‎

فورس ماژور
هایپر اکسپو در زمان پیش‌آمدن موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی ‏اینترنت و ارتباطات داخلی و بین‌المللی، مسوولیتی در قبال انجام‎ ‎‏‌نشدن تعهدات خود ندارد، هر چند تلاش ما در ‏کاهش آثار این موارد بر عرضه‌ی خدمات هایپر اکسپو به کاربران است‎.‎

محفوظ‎ ‎‏‌بودن حق تغییر
هایپر اکسپو مختار است در هر زمان و بدون اطلاع کاربر، مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلن‌های) ‏محصولات و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد؛ پس، توصیه می‌کنیم برای آگاهی از ‏آخرین نسخه‌ی این موارد مرتب به‌ این صفحه مراجعه کنید‎.‎